ADATA er en af de ledende producenter af DRAM, flash hukommelse og andet tilbehør og de har annonceret en “Build to Create” kampagne for at vise deres udvalg af produkter til dem som skaber indhold. Kampagnen indeholder interne og eksterne SSD diske, eksterne harddiske, et DRAM modul og hukommelseskort.
“Gennem denne kampagne håber vi at nå ud til indholdsskabere og vise at ADATA produkter ikke blot er for overclockers, PC entusiaster og gamere” siger Jennie Liu, Brand Marketing Director hos ADATA. “Uanset om det er animatorer, fotografer eller vloggere, så indeholder ADATA produkter høj ydelse og driftsikkerhed, som de skal bruge for at skabe fantastisk indhold”
For at imødekomme behovene for de nævnte grupper indeholder “Build to Create” kamapgne adskillige produkter, heriblandt: ADATA Premier DDR4 3200 RAM, ADATA FALCON M.2 2280 PCIe Gen3x4 SSD, ADATA SE800 External SSD, ADATA SE760 External SSD, ADTA HM800 External HDD, ADATA Premier ONE SDXC UHS-II Memory Cards, ADATA Premier Pro SDXC UHS-I U3 Memory Cards og ADATA Premier Pro microSDXC/SDHC UHS-I Memory Cards.
For at igangsætte kampagnen har ADATA startet en instagram konkurrence. “Create wit ADATA” for at vise den kunstneriske side af skaberne. Konkurrencen løber af stablen fra 14. maj til 30. juni 2020. For at være med i konkurrencen skal deltagerne vise deres kreationer de selv har skabt i form af billeder, malinger, tegninger, musik, videoer og andet man kunne finde på og så skal de tagge deres post med #CreatewithADATA. Vinderen for det bedste vinder en ADATA Falcon 1TB PCIe M.2 2280 SSD eller en SE800 1 TB ekstern disk.