SanDisk lancerer sammen med Tiësto, verdens bedste DJ, en sommerkampagne med temaet Wake up your phone™.
I takt med at mobiltelefoner bliver mere avancerede vil flere bruge mobilen til at lytte til musik, tage billeder, optage og afspille video. Dette stiller samtidig højere krav til mobilens hukommelse. SanDisks sommerkampagne henvender sig til musikelskende mobilbrugere og ønsker at øge fokus på, hvor let det er at opgradere sin mobil med et hukommelseskort. Alle SanDisks hukommelseskort til mobiltelefoner, microSDHC og M2, kommer til at indgå i kampagnen. På produkternes indpakning finder man en kode, som kan aktiveres via kampagnesiden http://www.wakeupyourphone.com/tiesto. Med koden kan gratis downloades fem numre, som Tiësto eksklusivt har indspillet til SanDisks kunder. På siden er det også muligt for koncertgængere over hele verden at uploade videooptagelser fra Tiëstos koncerter, og efterfølgende vil han selv udvælge de bedste klip til de officielle musikvideoer. Tiësto-fans hjælper således Tiësto med at lave sine musikvideoer via deres mobiltelefoner.
Mobiltelefoner har derfor brug for rigeligt med hukommelse. Fordelen ved at gemme sin musik og billeder på hukommelseskort er, at de udover at give mere plads også fungerer som backup, hvis man i løbet af sommeren skulle komme til at hoppe i poolen med mobilen eller tabe den i mudderet på festivalen. Er uheldet ude, er det blot at tage kortet ud og sætte det ind i en anden telefon.
For yderligere information, besøg:
http://www.wakeupyourphone.com/tiesto
Priser og tilgængelighed:
Et SanDisk microSDHC-kort på 16 GB kan gemme ca. 4000 musiknumre.
Et kort på 8 GB koster ca. 149 kr., 16 GB koster ca. 300 kr. og et kort med 32 GB koster ca. 900 kr. inkl. moms.