Det som startede som en joke om at gamingbrandet Razer ville ind i markedet for barberskrabere i form af Razer Razor, men nu har Razer indgået samarbejde med Gillette for netop at gøre dette til virkelighed.
Gillette, verden største producent af hygiejneprodukter til mænd, og Razer, verdens mest ikoniske gaming-brand, lancerer nu det ultimative samarbejde inden for begge deres brancher. De to selskaber, som hver især igennem årtier har været markedsførende, løfter sammen sløret for en ny Limited Edition-serie af GilletteLabs-produkter.
Med Razers unikke trehovedede slange-logo og den syregrønne farve, sikrer den særlige GilletteLabs-barberskraber en fyldestgørende og effektiv barbering. Gamere og fans kan samtidig engagere sig med brandet på de største gamer-events.
Ideen om en ”Razer Razor,” engelsk for barberskraber, startede som en aprilsnar-joke, som gik viralt og startede dialogen mellem de to giganter.
”Efter Razer Razor blev introduceret som en joke, har vi haft et inderligt ønske om rent faktisk at designe en selv. Og nu er vi spændte på at give vores fans, hvad de har efterspurgt. Samarbejdet her har resulteret i et design skabt af begge vores design-teams og har det bedste fra både Gillette og Razer med fokus på kvalitet og velvære,” siger Ayesha Durante, Global marketingsansvarlig for Razer.
For mere information, besøg venligst gillette.com/razer og følg Gillette Gaming på sociale medier, herunder Tiktok, ligesom du kan læse mere om Razer her.